tisdag 3 mars 2015

Många kuponger blev det

Igår var jag och tösen på bio, men först gick vi på skattjakt- jag menar kupongjakt.
Det är roligt att gå rad upp och rad ner och kolla efter kuponger helt enkelt , och när man hittar någon "bra" kupong så blir man så himla glad.
Eftersom vi gick två nu så blev det självklart som en liten tävling vem som hittade bäst kuponger.
Jag har aldrig sett så många kuponger i samma butik som igår när vi var på City Gross, Kungens Kurva. Vilken lycka !!!
Det är över två mil till City Gross men eftersom vi inte har bil så åker vi inte dit, det ska bli ändring på det nu.

Dessa kupongerna hittade vi igår, ca 70 stycken



Jag behöver verkligen ordna ett bra system för mina kuponger.


Vi hittade också flera tävlingar och små recepthäften.
De där recepthäftena gillar jag, som inspiration. Jag brukar alltid ta dom och bläddra igenom hemma, ibland åker dom till återvinningen direkt, men ibland finns dom där recepten man bara måste prova.








2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket kuponger ni hittade! :D Mitt tips för att hålla ordning på dem är att skaffa något liknande en sån här http://www.amazon.com/Colouful-Receipts-Document-Folder-Organizer/dp/B00KRYM52A

    Har en sån själv och är jättenöjd. Smidigt med många fack och lappar man kan skriva på :)

    SvaraRadera
  2. Ja lite tur för en gångs skull, det är svårt att få tag i kuponger.
    Jag köpte ett billigt arkiv på åhlens för 50kr, det får duga så länge =)

    SvaraRadera