onsdag 25 mars 2015

Tre vinster och Loppiblogbag

Jag har haft tur på sistone. 
  
Blev uttagen och fick en Loppiblogbag som jag hämtade ut igår.
Så himla roligt, både att få den och att få prova allt. Det var mycket fina saker i den från Rfsu, Pierre Robert, Bio-Oil, Yves Rocher och Friggs. 





Först vann jag i en slogan tävling som Fyndvaruhuset hade. Här vann jag 250kr att handla för hos dom. Tack så mycket. Vet inte ännu vad jag ska välja för vinst, beror förstås på om jag får välja själv.

Efter det   vann jag i en tävling hos  Kreativa Karin , jag skulle beskriva vad jag ville ha 500kr till från Lagerhaus. Självklart valde jag saker till kolonistugan. Och vann, helt otroligt. Tack Karin.
Hon har en massa tips på pyssel och det är både roligt,sparar pengar att göra saker själv, återvinner och är skoj vare sig det är med barnen, vänner eller på egen hand. Gå in och titta, nu har hon gjort en massa påskpynt.

När jag  var och hämtade Loppiblogbagen igår så fick jag ett mail från Köksträdgården att jag hade vunnit två biljetter till Trädgårdsmässan i Stockholm i helgen. Jag skrev om mina idéer för att ordna balkongen. Till Älvsjö ska vi åka antagligen på lördag och njuta och få idéer och inspiration. Ser fram emot det. Tackar !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar