lördag 7 mars 2015

15 kr tillbaka

Var på konsum igår och handlade belvita kex. Väldigt irriterande att inte själv kunna ha appar på telefon, men min käresta ställer snällt upp. Nåväl, 15 kr rabatt genom rabble och sen hade jag en kupong på 10 kr, förstod inte att man skulle kombinera rabble och klipster för att det skulle bli gratis. Tyckte att de få saker vi handlade blev dyrt, så kollade när jag kom hem och då hade inte 10 kr dragits och kexen kostade 32 kr. Inte betalar jag 17 kr för några kex, tveksamt 7kr också !!
Gick tillbaka idag och gjorde ett återköp och fick 32 kr tillbaka. Så där ja !!!

4 kommentarer:

  1. Härligt jobbat :) Så ska man göra. På Willys kostar do 22,90 nästa vecka så har du en 15 kr Klipster kvar + papperskupong på 7 kr kan du ju nyttja det då :) Ha en fin kväll / Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. toppen då ska jag försöka få ett gratispaket ;)

      Radera
  2. Jag använde Klipster + kupong och sen Rabble + kupong. Så tog jag de nya med fyllning för att testa dom. Några kronor fick jag betala men det gör inget och jag vill inte vänta för då kan mobilerbjudanden vara slut eller jag glömmer.

    SvaraRadera
  3. Jo det är roligt att prova nyheter också Susanne. Sen att det är gratis eller några få kronor gör det så mycket bättre :P

    SvaraRadera