onsdag 25 mars 2015

Buzzador Eucerin In-Shower Body Lotion

Glatt överraskad

Nu har jag provat den ett tag och skriver ner några tankar.

När jag skulle prova den så tänkte jag att hur ska det fungera ? Eftersom jag skulle duscha av mig body lotion efter att jag smörjt in mig. Kommer jag att bli hal/oljig ? Halka i duschen ?

Jag har torr hud och slarvar väldigt med att smörja in mig  så jag var en bra målgrupp.
Fördelarna med produkten är att jag är  helt klar när jag stänger av duschen. Behöver inte smörja in mig och vänta på att det går in i huden för att sen klä på mig. Lotion går in i huden på en gång.
Den största fördelen är såklart att det fungerar ! Min hud tog åt sig och blev smidigare, inte lika torr. Otroligt.

Det som inte riktigt fungerade var att det tar ett tag innan proceduren sitter. Någon gång duschade jag o glömde bort att smörja in mig.

Mina produkttestare var också glatt överraskade och nöjda.
Eftersom det var första gången så berättade jag om de fördelar som jag tyckte att produkten hade till någon
t ex jag fikade med eller tog en promenad med och om dom ville testa så fick dom.
Det var ingen bra metod, nästa gång ska jag samla ihop några och bjuda på fika eller annat och berätta för alla samtidigt och dela ut test. Då sker det mer automatiskt att dom vill testa tänker jag och för min del så har jag hittat alla testare samtidigt.



Höll den vad den lovade ? Absolut. 
Eucerin In-shower body lotion kommer jag att fortsätta att använda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar