tisdag 24 mars 2015

Grrrrr.... Willys

I söndags var jag på Willys och skulle handla tandkräm, handla 2 få tillbaka 25kr. Willys hade erbjudande på större tuber 13kr. Nåväl, vilken cirkus det blev. Kassörskan visste inte hur hon skulle göra med kupong och menade eftersom det var nedsatt fick jag inte använda kupong. Då blandade sig en annan i kassan in och sa att det är ok med kupong när det är erbjudande. Kassörskan kunde inte slå in alla samtidigt och då sa jag att då får du ta dom på separata kvitton. Kassörskan sa att jag måste byta kassa för det var kö. Så en tredje kassörska blev inblandad och jag fick flytta två gånger för att den första kassan jag flyttade till fungerade inte.
Tandkrämstuberna var för stora och det gällde endast de som var på bilden. Nej sa jag jag har handlat här förut. Då ringde hon en fjärde person som bara bekräftade vad hon sa. 

Så jag fick gå utan tandkräm och väldigt tillplattad.
Får man behandla sina kunder så ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar