onsdag 18 mars 2015

Handlat på JYSK

Igår var jag på Jysk, för att jag trodde att jag måste använda min 100kr rabatt (från kampanjen ta emot nyhetsbrevet så får du 100kr rabatt vid köp för minst 150kr). 
Eftersom det var samma kod på alla så kopierade jag en till (man kunde recensera och få 100kr rabatt).

Jag behöver verkligen underlakan så jag gick dit för att titta. Hittade 180cm underlakan för 150 kr styck (nedsatt från 199kr). Tog två st och ställde mig i kön. Kände mig helt avslappnad, tänkte bara att går det så går det. 
Dels så hade jag bara en rabatt (som jag kopierade)och dels visste jag inte om båda kunde användas osv
Lite nervös blev jag allt, men det gick bra. Krånglade lite så det blev två kvitton. Jag är super nöjd, fick lakanen för 100kr tillsammans. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar