onsdag 11 mars 2015

Fröer gratis

Fick ett tips av Wivica, som har bloggen  http://nouw.com/mergratis/profile, om att man får 4 fröpåsar gratis hos Frökungen.se om man har vattenfall som elleverantör. Tack för det !
Javisst har jag det, så jag valde Medelhavets paket. Ser verkligen fram emot att få hem och förså. hyr en kolonistuga, ett gammalt torp med kolonilott. Jag längtar efter att börja vara där och ha händerna i jorden.
Har börjat så smått med pelargoner.
http://www.frokungen.se/smakkvartet.html
Man ska fylla i sitt kundnummer hos vattenfall.

På Granngården kan man bli medlem och samtidigt få 50kr att handla för i butik.
Skicka ett sms till 71550 skriv GLAD personnummer mailadress.
Fick ett sms direkt med min unika kod som gäller i 2 månader . Jag ska åka dit snart och titta på fröer.
Det spritter av vår nu !!!

Eftersom det varit otydligt vad som gäller med gratis fröer postar jag frökungens.se mail jag fick :
Hej.

Erbjudandet angående Gratis Fröer gäller enbart kunder hos Vattenfall.
Erbjudandet gäller fortfarande, man behöver uppge sitt kundnummer hos Vattenfall.


Vänliga hälsningar

Lisa Mau Jaensson
logo_mejl_signatur_frokungen

RINGVÄGEN 14 | 187 70 TÄBY | SWEDEN
lisa@frokungen.se | info@frokungen.seI | www.frokungen.se

Från: Hedda Jansdotter [mailto:heddajansdotter@gmail.com]
Skickat: den 11 mars 2015 09:37
Till: info@frokungen.se
Ämne: gratis fröer vattenfall






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar