onsdag 11 februari 2015

Vinst Vinst Vinst

Jag har vunnit igen !!! 


I höstas vann jag en mobil, smartphone från Huawei och min senaste vinst var olja från Zeta i december.Sen har det varit stopp och jag tyckte det var länge sen och tyckte att nu var det allt på tiden.
Så igår kom det en postavi från Allerrmedia och jag undrade så vad det kunde vara. Paketet var ganska stort men inte så tungt. Det var så spännande och roligt. Jag öppnade paketet direkt när jag kom hem. Min vinst var en goodiebag från Året Runt.



Det var två silikon bakformar, ett kakfat och en liten sminkväska/börs (Lena Linderholm), ett quartz damur med strasspärlor, en handkräm ( Lóccitane), sminkväska med små prover: mascara, Edt, ansiktskräm, hudkräm ( Lancome) resegarderob (Hugo Boss) och laptop ? väska ( Ralph Lauren)

Wow, vilken vinst !!! 
Det var som julafton att packa upp allt och många vinster var i kartong.

När jag tävlar är den viktigaste frågan vem har lagt upp den här tävlingen
Om jag inte känner till namnet så tävlar jag inte, oftast så är det kända tidningar och kända märken. Jag skriver heller inte ut mitt personnummer eller telefonnummer. Någon gång har jag skrivit telenr när det inte har behövts adress t ex
Jag vet flera som har tävlat o lämnat telefonnummer och fått massor med telefonförsäljare på sig, framför allt angående lån.
Tävlingarna har ofta en fråga, men vissa har också motivering. "Varför ska jag vinna den här"

Jag brukar gå in på dom här sidorna för att leta efter tävlingar som jag vill tävla i 
http://www.tavlingsguiden.se/ eller http://www.blienvinnare.com/  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar