torsdag 19 februari 2015

Gissa vad allt detta kostade mig ?

Jag lär mig ..... 

Jag har samlat ihop en hel del kuponger och det är så roligt när det kan kombineras och bli riktigt billigt.
Många kuponger kan bara användas  en gång per hushåll så jag har handlat två gånger för att få ihop det.
Förut trodde jag att kupongen gällde direkt i butik men nu förstår jag att man ska spara och hålla ögonen öppna. När man har försörjningsstöd har man inte  pengar för att kunna handla "på sig" när det är billigt, men nu blev det så billigt så jag slog till.
2 softlan sköljmedel, 2 rexona deodorant, 1 family fresh duschkräm och 4 colgate tandkräm blev 42kr
(Det skulle varit 8 kronor mindre men jag valde dyrare tandkräm.)

Handlat på Willys:
Sköljmedel kostade mig  6 kr  st (butikserbjudande -8kr och  rabattkupong -5 kr)
Deodoranten 8 kr st (butikserbjudande -26 och  rabattkupong -12kr )
Familyfresh 7kr (butikserbjudade -8kr och rabattkupong -5kr)
Tandkrämen 2kr st borde varit gratis för jag hade kupong på 2 st colgatetandkräm 25kr, men jag valde en dyrare , helt ok med 2kr också!!



Jag är nöjd över mitt billiga köp.
Det gör mig taggad att fortsätta leta kuponger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar