lördag 17 oktober 2015

Vinn kuponger hos Mergratis

Bloggen Mergratis har en enkel tävling där man kan vinna ett kuvert fyllt med kuponger.
Jag som är kupongsamlare och vet värdet av att ha bra kuponger är såklart med och tävlar.
Det är ett mycket bra sätt för att få ner priserna. ofta kan ,man få tandkräm, schampo osv för någon krona. Några kronor rabatt hit och dit är tacksamt.
Hos Mergratis ska man enkelt tycka till om bloggen och dela tävlingen för att vinna.

Mitt förslag är att ha mer Rabatter /  tillfälliga erbjudanden.Jag är själv väldigt dålig på att hitta såna.
T ex i Rabble och Klipster finns det massor men jag tar mig inte tiden att kolla vad som är ett bra erbjudande, eller vissa företag, kanske mest på internet har ibland riktigt bra erbjudanden.
Det jag uppskattar mest hos Mersmak är att det som skrivs där ÄR gratis. Inte omskrivningar av att få tillbaka pengar efter att ha handlat för flera tusen osv - stort tack för det !!!!!!

Till Tävlingen

Till Bloggen Mergratis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar