torsdag 23 april 2015

Smartson o andra testprodukter

Jag har fått testa Rydbergs kalla bearnaisesås genom att ansöka som testpilot hos Smartson. Man får testa en produkt gratis mot att man recenserar varan och skriver om den .
Här finns det information om vad Smartson är http://smartson.se/info/faq.html
Tidigare i år fick jag testa Gogreens grytbas och valde Thai, den var oväntat god.
Det är många gånger som jag har fyllt i ansökan men inte kommit med, men plötsligt så händer det....


Hos Med , fick jag ett gäng prover på fotvård. Börjar bli den årstiden när fötterna blir som tröttast,tycker jag, i värmen. Självklart om man står o går mycket.


Igår fick jag ett litet paket från Hälsomakarna i Göteborg. Dom skickade prover på Forevers produkter. Liniment, fotbad och kräm. Fotbadet luktar underbart genom paketet !


Små trevliga övrraskningar som gör en glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar