torsdag 9 april 2015

Loppiblogbagen är testad

Jag blev så otroligt glad över att jag...   

faktiskt jag, var utvald till att få prova en massa nya, roliga och fina saker.
När paketet kom var blev det som julafton. Wow.... men åååååå....
Det var så mycket i den och det var svårt att välja vad jag skulle öppna, prova, titta, smaka eller dofta först.







Bio- Oil
Min hud har börjat att förändrats, det är bara att inse, fastän det är svårt men åldern tar ut sin rätt. Därför provade jag Bio-Oil oil först, lite det som var akut. Jag har smort i ansiktet och händer. Känns inte riktigt bra i ansiktet för den är fet, men har använt på vissa delar där jag är extremtorr. Den är toppen till händerna, man måste ta lite den är väldigt dryg, det är en olja. Det lägger sig gärna  ”på” huden och går inte in, ta hellre två gånger. Jag har inte prövat på ärr eller bristningar. Jag  tycker om Bio- Oil och jag har super torr och ”mogen hud”.
             


Det gick fantastiskt smidigt att beställa från Pierre Roberts sida http://pierrerobert.se/
Produktbeskrivningen är kanon ! Jag rekommenderar dessa varmt både för passform, bekvämlighet, sköna och ändå snygga. Stort plus för att den har osynliga troskanter, perfekt om man har tunna byxor, tights, klänning eller kjol. Kostar 109 kr och helt klart värt det.




Friggs miniriskakor
Det här tyckte jag faktiskt inte om trots att jag är en gottegris. Chokladsmaken var alldeles för kraftig. Kändes mer som en kaka till kaffet efter en god middag. 

Friggs Solljus te
Min nya tefavorit!!  Så otroligt gott.
Det är ett grönt Rooibos te smaksatt med mango, ananas, apelsin, kokos och rosenblad. Jag brukar ha honung i te och jag har minskat det för att téet är sött i sig. Friggs solljus te  innehåller D-vitamin som många lider brist av under vinterhalvåret och är bra för bl a benskörhet och hud o hår. Har redan hunnit handla en ny ask. 



Rfsu vaginaltabletter
RFSU Active Balance är en dubbelverkande vaginaltablett mot svampinfektioner i underlivet Den innehåller probiotiska lactobaciller, så på ett helt naturligt sätt behandlar och förebygger vaginaltabletten svampinfektion. Kan användas under menstruation och graviditet.
Den här har  jag inte provat än. Jag får lätt svampinfektion när jag äter antibiotika och eftersom den är förebyggande så ska jag pröva dessa samtidigt med en antibiotikabehandling.

Yves Rocher
Är faktiskt ett märke som har vuxit mer och mer enligt mig. Förut tyckte jag det var kompisars mammor som använde det. Kanske har jag själv kommit till den åldern nu ...ha ha ha . Jag tycker att dom har bra produkter och till ett bra pris.

 Mascara volume elixir. Det är en lyxigare mascara. Jag har använt den flera gånger. Den klibbar inte och är lätt att använda.

Moment de Bonheur
Moment de Bonheur
Det här är den produkten som så här i efterhand blev min starkaste favorit av alla saker i Loppi blogbagen.
En Eau de Toilet som doftar fräscht och friskt. 
Den doftar grönt, nytt och ung.
På den där flaskan står det mitt namn. 

Tack, för att jag fick möjligheten att prova alla dessa produkter , det har varit ett sant nöje.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar