lördag 28 november 2015

Coffee Slender

Jag har via Hälsopanelen testat Coffee Slender. Det är ett pulverkaffe som man ska dricka 3-6 gånger per dag för att gå ner i vikt. I ärlighetens namn så behöver jag faktiskt gå ner i vikt.

Coffee Slender innehåller mycket mer klorogensyra än annat kaffe , klorogensyran ska "hämma kroppens glukosupptag".

Det smakar faktiskt som kaffe och luktar som kaffe. Så det är enkelt att få i sig. 6 koppar har jag inte varit uppe i men mellan 1- 3.

Har prövat det för kort tid för att kunna säga om det har effekt. Jag blir mer medveten om vad jag äter eftersom jag dricker en viktminskningsprodukt. Det i sig är en stor vinst.

En månadsförbrukning kostar ca 320 kr

1 kommentar:

  1. Hej Lena! Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Tråkigt att den inte har visat effekt än, men så är det ju också individuellt hur pass effektiv den är på just dig. Hoppas du kan rekommendera produkten ändå sen när det är dags för utvärdering :)
    Hälsningar, Hälsopanelen

    SvaraRadera