fredag 22 maj 2015

Fina gratis saker

Vilken fredag.....    

Ibland kommer det ingenting, ingenting o sen så kommer allting :p

Hade paket att hämta och gick ner till Konsum .Det stod en massa skålar och böcker vid inslagningsdisken och jag frågade om man fick ta- javisst fick man det ! Tog tre estrella chips skålar en i varje färg och en Blue Dragon kokbok. Har aldrig funnits något gratis där förut, måste börja ha koll. 


I paketen var det en ask från Leverpastejköket, som jag tänkte samla kvitton i. 
Dom har en tendens att smita runt i lägenheten. 
Det andra paketet innehöll en toppen kastrull från Löfbergs, fick betala 80 kr , 79 kr i frakt och 1kr för kastrullen. 
Precis vad jag behöver!!





När jag kom hem hade posten kommit och jag fick en bok jag vunnit om Allerums ost.

Trevlig helg !!!




2 kommentarer:

  1. Tycker om att läsa dina inlägg. Du vet verkligen hur man får guldkant på tillvaron även på försörjningsstöd. Tänk så mycket gratis och annat kul som finns där ute om man bara tar sig tid att leta :) Ha en fin helg / Monica

    SvaraRadera
  2. Tack Monica =) Ibland har jag turen med mig. Ja jag har ju mycket tid, alldeles för mycket ibland :p

    SvaraRadera