fredag 8 maj 2015

Vinsterna duggar in....

I onsdags var jag och dottern och såg Pitch Perfect 2 på en förhandsvisning. Jag hade vunnit biljetter genom att motivera varför jag skulle vinna och med vem jag ville gå. Det var enkelt eftersom vi hade sett ettan ihop och tyckte den var superbra. Världspremiären var den 7 maj och vi var en dag innan. Lite roligt bara det, plus att dom hade flera säkerhetsvakter med "nightvision" för att se att ingen spelade in något.

Vi var nöjda, men som vanligt är ettan alltid bäst. 
Musiken, skämten, jargongen...många skratt blev det!
Mest nöjd och glad blev jag förstås över att min stora tjej ville vara med mig och att vi hade en sån bra kväll!

Fick ett paket i veckan med en bok som jag vunnit hos Bokförlaget Forum.


Trevlig helg !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar