torsdag 24 september 2015

Äntligen vardag och rutiner

Nu har jag kommit igång på min praktik och har börjat få vanor så att vardagen fungerar.
Jag läste att det tar 21 dagar att skaffa sig en ny vana, kanske det men det är mycket motstånd.
Att gå upp tidigt på morgonen t ex. Jag är en sån som har en lång startsträcka, jag tar tid på mig. Vilket betyder att jag måste gå upp ännu tidigare än vad många andra skulle ha gjort.

Under sommaren har jag tävlat en hel del, och vunnit en hel del förstås. Bland annat;

Flygbiljetter hos NextJet
Sängbord
Påslakan
Biobiljetter
Böcker
Doftljus
Kryddor
Pärsons marinerade kyckling

Sen vann jag också Lithells tävling där vinsten var ett barnkalas.
Jag fick engångsprodukter för allt som behövs till ett kalas och 1000kr i presentkort hos Coop. det var väldigt välkommet eftersom ekonomin alltid är ett problem.



Jag ser fram emot hösten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar